Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 7 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

24.04.2019 09:44
verlengd om de meest soepele antworten

De belangrijkste technologie die te vinden is in stabiliteitsschoenen is een mediale post van schuim met dubbele dichtheid. Schoeiselproducenten injecteren een hardere compound van schuim direct onder de mediale zijde van de boog en lopen soms helemaal tot aan de hiel. Het is gemakkelijk herkenbaar als een donkerder (bijna altijd grijs) stuk schuim aan de binnenkant van de tussenzool (zie foto).

Heb ik per se een stabiliteits- / bewegingscontroleschoen nodig?
In de afgelopen 5 jaar is het conventionele model van "neutrale> stabiliteit> motion control" in twijfel getrokken door een Adidas Nmd Heren reeks wetenschappelijke tests en stromingen zoals blootsvoets lopen en minimalisme.

Nee, u hebt niet per se een stabiliteits- of bewegingsbedienings- schoen nodig als u platte voeten heeft. Sommige platvoetlopers gedijen goed in neutrale schoenen, maar mijn ervaring is dat dit de minderheid is. Ik zou hardlopers adviseren om in een stabiliteitsschoen te beginnen en pas later met een neutrale schoen te experimenteren. Onthoud dat platte voeten slechts een van je unieke kenmerken is. Wat voor jou werkt, werkt misschien niet voor iemand anders en omgekeerd.

Naast het dragen van de juiste schoenen, moet u eraan denken ze te vervangen voordat ze versleten zijn en de tussenzool kapot gaat. Zodra de tussenzool verslijt, ontvangt u niet hetzelfde van stabiliteit en kunt u overproneren. Dit kan op zijn beurt verwondingen en pijn Nike Air Max Command Pánské veroorzaken. Een goed idee is om uw hardloopschoenen elke 300 tot 500 mijlen te vervangen.

Als je nog steeds pijn ervaart na het dragen van de juiste schoenen, overweeg dan orthesen op maat. Raadpleeg een lokale podoloog die uw voeten beoordeelt en u, indien nodig, op maat maakt met aangepaste inserts. Aangepaste orthesen zijn specifiek ontworpen volgens de specificaties van uw voeten en bieden u stabiliteit.

Regelmatig op de stoep lopen kan je voeten doen pijn doen. Als dat het geval voor u is, overweeg dan om het terrein op te schakelen. Probeer te rennen op iets zachter zoals gras of goed verzorgde treinen. Sporen zijn ook een goed idee, omdat het oppervlak vergevingsgezind is en je er meestal een lokaal kunt vinden.

Rekken is belangrijk omdat het je flexibel en sterk houdt. Zorg ervoor dat u zich opwarmt en afkoelt voordat u Adidas Nmd Femme wegloopt om letsel te voorkomen. Bovendien kan strekken en trainen op regelmatige basis de pijn als gevolg van platvoeten helpen verminderen.

Heb je nog steeds pijn? Voeten je dagenlang pijn na je runs? Als dit het geval is, raadpleeg dan uw arts. Daarnaast zijn rustdagen belangrijk omdat ze helpen uw lichaam te genezen.

Mizuno is trots op een "niets daar," slipper-achtige pasvorm. Met behulp van lichte materialen en Smooth Ride-technologie is het hun doel om de hardloper een gevoel te geven dat er niets op zijn voet zit - waardoor de hardloper zich op het rennen en niet op zijn of haar voet concentreert. Klassiek is de Wave Rider een populaire keuze bij diegenen die op zoek zijn naar een meer op maat gemaakte pasvorm. Dus toen Mizuno de snit van hun schoenen classificeerde als 'handschoenachtig' of 'slipperachtig', vond ik het een eufemisme voor 'smal'. In mijn ervaring merkten neutrale hardlopers met een smaller voetframe dat de Wave Rider zeer comfortabel was; echter, als het erom ging hoe het merk bij mij paste, was ik niet altijd de grootste fan.

Een van de belangrijkste updates van de Rider 16 tot de 17 ligt in de upper. Mizuno heeft gestikte overlays vervangen door gelijmde films en gebruikt ook een meer open en ademend gaas. Het resultaat? Een zeer flexibele schoen die aanvoelt alsof hij meer ruimte heeft in de teenendoos. Voor mij voelde de Rider 17 niet zo smal als vorige versies van de schoen en liep hij nog steeds op ware grootte.

Het eerste dat ik opmerkte over de Rider 17 was het gewicht. We wogen in herenmaat 9 voor een ongelooflijke 9,5 gram. Veel van het getrimde gewicht komt voort uit de nieuwe U4ic (uitgesproken als "euforisch") middenzool-compound die voldoende demping biedt bij een lager gewicht. Overstappen van gestikte overlays naar de gelamineerde filmoverlays in het bovenwerk heeft ook bijgedragen aan het vederlichte gevoel.

De lichtgewicht uitstraling van de Rider 17 had echt invloed op mijn run. Ik merkte dat splitsingen tot 15 seconden sneller per mijl in vergelijking met zwaardere neutrale modellen. Als dit model tien jaar geleden werd uitgebracht, zouden ze zijn geclassificeerd als een lichtgewicht trainer. Alleen al om die reden was ik erg blij met het nieuwste aanbod van Mizuno.

Qua schokdemping is de schoen ietwat stevig, maar Mizuno heeft zich altijd meer gericht op het bieden van een lichte en responsieve rit in hun kerntrainers. De demping van de voorvoet paste bij mijn behoeften, maar ik had het gevoel dat de hiel steviger was dan ik zou willen. Bovendien voelde de boog (in Asics Gel Lyte 3 Herren het bijzonder richting de hiel) zeer prominent-agressief, zelfs. De schoen heeft een hellingshoek van 12 mm van hak tot teen, dus als u gewend bent aan een schoen met een lagere offset, kunt u uw voet op een iets steilere neerwaartse hoek laten zakken.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor