Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 34 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

04.03.2019 04:51
anders uit dan de vorige versies Antworten

De schoen past een beetje kort - mijn maat 13 schoen is minder ruim dan ik gewend ben - en als je een borderline maat hebt, wil je misschien een halve maat kopen.

Het bovendeel is opnieuw ontworpen met meer naadloze overlays (FantomFit)Nike Air Max 90 Femme om uw middenvoet in de schoen te vergrendelen. Iets dat door de meeste hardlopers kan worden gewaardeerd - zij het minder door degenen met brede voeten.

Het bovenwerk is gemaakt met een zeer goed ademende luchtgaas die ook goed vocht afvoert van de voet tijdens het rennen.

Het binnenste gedeelte van het bovenwerk bevat een OrthoLite sokvoering die een extra gevoel van comfort aan uw voeten geeft.

Misschien was mijn favoriete toevoeging aan het bovenwerk de neopreen stretchtong, waardoor je de tong van de schoen kunt zetten waar je je prettig voelt. De tong is ongelooflijk comfortabel en duwt nooit in je voet.

Nu, met al die beschrijving gezegd, ik heb problemen gehad met het New Balance-aanbod van dit jaar en mijn hielen laten slipen tijdens runs. Deze schoen was niet anders.

Mijn hak glipte tijdens de meeste van mijn eerste paar runs, en nadat ik mijn voeten volledig in het bovendeel had vastgezet, voelde ik nog steeds het snuifje aan mijn kuiten alsof de hakken van mijn voeten nog steeds slippend waren - hoewel ik niet voelde dat ze slippen tijdens diarree.

Deze schoen heeft een Nike Air Huarache Damen plaats op de markt en ik begrijp volledig waarom hij een trouwe en hondsdolle opvolger heeft. De productie is van topklasse en ik vind het geweldig dat ze in de VS zijn gemaakt.

Maar nadat ik de kilometers heb gezet op deze schoenen die ik heb, kan ik niet zeggen dat ze in de buurt komen van mijn normale rotatie.

De zool is ongelooflijk comfortabel en reageert. Het bovenwerk is zacht, ondersteunend en goed gemaakt. Elk individueel stuk van de schoen is geweldig, dus leg het in elkaar en je hebt een geweldige schoen, toch? Toch veroorzaakten deze schoenen om de een of andere reden pijn bij mijn kalveren bij elke vlucht.

Bij $ 120 moet de 880v5 het opnemen tegen de likes van de Brooks Ghost 8 ($ 120), Nike Zoom Pegasus 32 ($ 110), ASICS Cumulus ($ 120) of Saucony Ride 8.

Daarvan ben ik in de Ghosts en Cumulus gelopen en was Nike Air Max Sequent 2 Mujer de afgelopen twee jaar een fervent Pegasus-hardloper. Gebaseerd op mijn ervaring met deze verschillende schoenen, zou ik de 880v5 onderaan de lijst van die vier plaatsen die ik heb gedragen.

Met dit alles gezegd zijnde, begrijp ik volledig waarom deze schoen een aanhang heeft. Het heeft geweldige componenten, het is zeer goed vervaardigd en voelt goed op je voeten.

Er zullen genoeg mensen zijn die de kwestie van kalfspijn niet delen tijdens het dragen ervan, en als dit je schoen is, dan moet je ze toch proberen.

Als je echter alleen op zoek bent naar een nieuwe neutraal trainer met neutrale demping die lange kilometers zal duren, zou ik je meer naar de nieuwe Brooks Ghost 8 sturen voordat de anderen die ik heb geprobeerd.

Net als de PureGrit 3 heeft de PureGrit 4 een vrij serieuze revisie ondergaan. De PureGrit 4 ziet er Nike Air Zoom Pegasus 35 Damenabsoluut veel anders uit dan de vorige versies van het koppel.

Het meeste van wat is bijgewerkt is echter beperkt gebleven tot het bovenste deel van de schoen, waarbij de buitenzool, middenvoet en rotsplaat onaangetast bleven; dat is geweldig want dit waren drie van de verbeteringen van de PureGrit 3 die hielp om het zo'n geweldige schoen te maken.

De updates die op de 4 zijn gevonden, hebben zeker geholpen om probleemgebieden in de PureGrit 3 te elimineren, maar hebben een paar nieuwe potenti?le gebieden gecre?erd, omdat de schoen zich in de voorvoet heeft versmald en in de hiel is verwijd.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz