Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 21 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

01.03.2019 07:21
bieden dan zijn voorganger Antworten

De Launch 3 is volledig opnieuw ontworpen met een naadloos en 3D geprint bovenwerk voor verbeterde pasvorm en comfort. Deze schoen voelt heerlijk aan je Adidas Zx 750 Dames voeten.

Met een normale breedte voet, liep de schoen qua maat. Het knuffelt je voet en zorgt voor een veilig en knus gevoel, niet te strak of te los.

Mijn klacht met het Brooks Ghost-model in het verleden was een teenendoos die te breed is waar je voet te veel beweegt. Dit is geen probleem voor de lancering 3.

De tong van de schoen is ook erg zacht en opgevuld en zat redelijk comfortabel op de bovenkant van mijn voet en bleef zo ??tijdens het rennen.

Het ademend vermogen van de Launch 3 is uitstekend. Deze schoen is ontworpen met een bovenwerk van niet-gaas en laat je koel en droog terwijl je een premium pasvorm hebt.

En voor toegevoegde bonus heeft deze schoen een geweldige uitstraling. Dit model heeft 3 kleurenschema's om uit te kiezen en biedt een ander uiterlijk dan andere trainers.

De Launch 3 is een neutrale, lichtgewicht Nike Air Presto Femme trainer die zorgt voor een zachte rit en Nike Free Rn Distance Mujer reactievermogen. Ik vond dagenlang dat ik in deze schoenen wilde rennen.

Het licht-gedempte gevoel was geweldig voor lange runs, terwijl ik ook vond dat ik deze schoenen wilde hebben voor korte runs, onderhoudsruns en snellere tempo's en trainingen, met uitzondering van snel werk op de baan.

Ze waren een beetje te kussend voor me op de baan maar alleen voor dat oppervlak, anders Nike Air Max Tavas Mujer voelen ze geweldig aan en geven ze een soepele, snelle overgang. Ook voor een prijs van $ 100 zijn deze schoenen een goede koop voor de prijs.

Langdurige fans en lopers die nieuw zijn bij de lancering, moeten blij zijn met deze nieuwste versie, omdat deze nog steeds een lichtgewicht, schokdempend trainer levert met een soepele en responsieve rit, en ook een comfortabele pasvorm en een geweldige look heeft.

Elk van deze schoenen deelt een leest die de natuurlijke contouren van de voet volgt, ontworpen om op Nike Air Max 90 Mens natuurlijke wijze te werken met alle 33 gewrichten.

Met de innovatieve AmpliFoam-demping en Solyte-tussenzool van het merk, is deze schoen ontworpen om verbeterde demping gecombineerd met duurzaamheid te bieden.

Dit specifieke model geeft de meeste demping en is ook de duurste in de collectie met een prijs van $ 140. De andere modellen, de FA en de DFA, zijn ontworpen om meer flexibiliteit en grondgevoel te geven.

De 33-M 2 is de bijgewerkte versie vrijgegeven voor 2016 verbeterd om nog meer demping te bieden dan zijn voorganger. Met een lage hiel / teen-offset van 4 mm biedt het een meer natuurlijke overgang in vergelijking met traditionele trainers.

Hoewel het veel kussen biedt, blijft het licht in gewicht van 9,1 oz. Dit is geschikt voor de hardloper die op zoek is naar een schoen die superieure bescherming tegen stoten kan bieden zonder zich ongemakkelijk te voelen.

Met een naadloze constructie biedt de 33-M 2 een veilige en Nike Air Pegasus 83 Femme comfortabele pasvorm, die ook op ware grootte blijft.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor