Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 20 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

01.03.2019 06:24
schoen die betrouwbare demping biedt Antworten

Ik wist niet wat ik moest denken van hardlopen in deze schoen, omdat ik normaal een neutrale hardloper ben. Deze schoen bleek echter een zeer plezierige rit te zijn.

Hoewel het een stabiliteitsschoen is, is de hoeveelheid stabiliteit niet overweldigend, en als een neutrale hardloper was het nog steeds OK.

De rit was stabiel op de grond en snel in omzet. Hierdoor leken de schoenen me vooruit te duwen en reageerden ze goed op tempo- en snelheidstrainingen.

De schoenen schenen echt op het tempo en middellange tot lange runs. Tijdens de runs van 8-11 mijl waren de schoenen ondersteunend en goed opgevuld. Ik was echter niet onder de indruk van hoe de schoenen reageerden op de baan.

Hoewel ze toereikend waren, waren ze gewoon niet te vergelijken met hoe de New Balance Vazee Pace of de Salming-snelheden of zelfs hoe de Brooks-geesten zich op de baan voelden. Het leek er gewoon op dat deze schoenen een beetje tekort schoten.

Een van de andere minpunten van deze schoen was dat het zadel van de middenvoet soms zou werken om te strak te worden en een overmatige druk op mijn middenvoet uit te oefenen.

Op twee verschillende runs veroorzaakte deze benauwdheid kramp in mijn voet, wat een beslist onaangename ervaring is terwijl het nog steeds een paar mijl verwijderd is van uw eindpunt.

Dat gezegd hebbende, was het grootste nadeel hoe lang het duurde voordat deze schoenen in gebruik waren.

In vergelijking met sommige van de schoenen die ik in 2015 heb besproken - met name de Brooks Ghosts, ASICS Cumulus en Salming Speed ??- duurden deze schoenen te lang om in te breken.

De gemiddelde kilometerstand die ik opmerkte voor het Nike Air Max 97 Mujer volledige comfort en de ingebruikname van de drie genoemde schoenen was 12 mijl over 3 runs.

Ondertussen voelde de Ravenna zich pas na mijn 6e run volledig gebroken en had 28 mijl in de schoenen gelogd. Deze factor was teleurstellend.

Hoewel ik de laatste paar alinea's zojuist heb doorgebracht met praten over de negatieven, heb je misschien gemerkt dat dit op de lange termijn erg kleine minpunten zijn.

Er is heel weinig om negatief over te zijn met dit aanbod van Brooks. De schoen is responsief en toch beschermd; ze zijn snel en toch stabiel; en ze voelden zich fantastisch op lange runs.

Al met al zijn deze schoenen de eerste die me te binnen schieten als ik een aanbeveling zou doen aan hardlopers die wat ondersteuning nodig hebben. Ze reageren goed op snelheid en afstand, wat betekent dat ze zeker een "go-to shoe" kunnen Adidas Superstar Hombre zijn.

De Adidas Adios Boost 3 blijft een schoen die is ontworpen voor snelheid, of je nu op pad gaat, een snelle dagelijkse baantraining volgt of een weekendmarathon aan het toeslaan bent.

Ik heb ongeveer 170 mijl op de schoen gelegd tijdens het testen en het comfort en de responsieve aard van de boost-tussenzool is nog steeds voelbaar tijdens elke run.

Ik zal toegeven dat de schoen er lichter uitziet en aanvoelt dan 8,0 oz. Ik geloof dat het gewicht kan worden verlaagd in de Adios Boost omdat het de schaal een beetje zwaarder is dan sommige van zijn concurrenten, zoals de New Balance RC 1400 bij 6,3 oz., Nike LunarRacer 3+ bij 6,4 oz. en de ASICS GEL-DS Racer 11 bij 6.3 oz.

Ik hoop dat Adidas kennis neemt van het gewicht en manieren vindt om het gewicht te verminderen met 1 of meer ounces (misschien via naar boven gebruikte Adidas Nmd Womens materialen?) Waardoor deze schoen nog beter zou worden zonder het algemene comfort op te offeren.

Het lijdt geen twijfel dat deze schoen kan presteren als een raceschoen van hoge kwaliteit die ontworpen is voor snelheid. Ik vond dat deze race buitengewoon solide prestaties had vanaf de eerste run, maar deze heeft een hoge prijs vanwege het Adidas Boost Midsole-schuim.

Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat de Boost Midsole rit een eersteklas rit heeft en dat de prijs en het huidige ontwerp van de bovenste misschien wel een goedkoper alternatief kunnen zijn.

De veranderingen waren klein, dus als je de Adios Boost 2 leuk vindt, zul je genieten van deze nieuwste versie. Het enige waar je aan moet denken, is de eeuwenoude vraag: hoeveel wil je betalen voor de prestaties die je zoekt in een raceschoen?

De bottom line is dat Adios Adidas Zx 750 Damen Boost zijn status als een must-have snel racer zal blijven vergroten door neutrale hardlopers op zoek naar een snelle schoen die betrouwbare demping biedt door de Boost Midsole en duurzame tractie tijdens elke run.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor