Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 15 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

10.01.2020 03:06
meinen eigenen Kindern Antworten

Ik hou van mijn werk, dus ik ervaar meestal niet veel zondagavond dread (woo!), Maar ik hou wel van leuke, ontspannende zondagen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op een dronken brunch, maar ik geef er de voorkeur Nike Air Max 90 Femme aan op zaterdag, dus ik heb meer tijd om te herstellen omdat ik oud ben.

De vorige zondag, had ik een hele leuke, ontspannende dag naar het Park Ave. Christmas Tree Lighting (zeker een nieuwe jaarlijkse traditie) en kerstkaarten uitschrijven met een vriend.

Deze week pakte ik het echter een beetje op.

Ik begon de dag op weg naar Brooklyn om mijn collega's te ontmoeten om te schaatsen. Je weet dat je echt van mensen houdt wanneer je meer Nike Air Vapormax Mujer dan 50 uur per week met hen doorbrengt ... en ervoor kiest om meer tijd met hen door te brengen buiten het werk. In hun gemeente op een zondagochtend

Schaatsen op LeFrak Center

We gingen naar het LeFrak Centre in Prospect Park en kwamen daar meteen aan toen het om 10 uur open ging. Jordan en Alex scheerden allebei competitief (NBD) en deden allerlei geweldige trucs op het ijs. Me? Ik probeerde gewoon mijn evenwicht te bewaren. Maar Nike Air Presto Damen tegen het einde wilde ik ook spelen en vroeg ze me een paar trucjes te leren. Ik ben trots om te zeggen dat ik na deze niet ben gevallen. Wat je niet kunt zien, is dat ik Alex 'armen binnen een centimeter van hun leven grijp. Je hebt nu geen vlekken op je arm, of wel, Alex? We schaatsten en luisterden naar kerstmuziek en dronken warme chocolademelk. En het was PERFECT.

Ik stapte terug in de metro en Nike Air Max Command Femme stapte uit op Union Square en ging langzaam naar huis, stopte in de kraampjes op de vakantiebeurs daar voordat ik een bijna paniekaanval kreeg met hoe druk het was, en kronkelde toen vijfde door Flatiron, stak een aantal over mensen van mijn boodschappenlijstje. Tenslotte.

Outdoor Women's Alliance is opgericht om die rol te vervullen. In het bijzonder bedienen onze zeven (huidige) regionale Grassroots Teams meer dan 8.000 vrouwen in Noord-Amerika. Deze teams bieden vaardigheidsklinieken, filmfestivals, sociale evenementen, Adidas Superstar Femme uitjes in het achterland (en meer). Binnen onze grotere gemeenschap van meer dan 230.000 vrouwen vallen echter veel mensen buiten onze teamregio's. We ontvangen regelmatig aanvragen voor teamuitbreidingen in nieuwe gebieden en willen deze diensten aan iedereen aanbieden.

Onze oplossing is om een ??lidmaatschapsprogramma Nike Free 5.0 Womens te lanceren en een online platform te bieden dat vrouwen overal kunnen gebruiken om verbinding te maken, vaardigheden te ontwikkelen en persoonlijke gemeenschappen op te bouwen waar ze ook zijn. Dit nieuwe platform brengt de aanbiedingen die OWA op teamniveau heeft, naar degenen die anders geen toegang zouden hebben. Het zal ook onze missie voortzetten om vertrouwen en leiderschapsvaardigheden bij te brengen aan elk deelnemend lid.

DE VOLGENDE! Mijn ouders kwamen naar de stad om de notenkraker te zien. We doen dit elk jaar sinds ik naar de stad verhuisde, behalve vorig jaar, omdat mijn vader een knieoperatie zou ondergaan en veel pijn had. Ik heb deze show nu zo vaak gezien en het blijft me verbazen. Ik heb ons, ehm, niet de beste kaartjes, en we moesten onze nek uittillen om over het balkon te kijken. We hadden echter een Nike Air Pegasus 83 Femme geweldig uitzicht op het orkest, wat me deed waarderen wat een geweldig werk ze doen. Alles aan die show staat op het punt, van de muziek tot het dansen tot de kostuums tot de sets.

Ik heb zoveel geluk dat mijn ouders in de buurt zijn en in goede gezondheid zijn, en ik zal dit soort speciale momenten voor altijd koesteren en ben van plan op een dag door te gaan met deze traditie met kinderen van mezelf. Tutu's vereist.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz