Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 13 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

09.01.2020 06:25
della primavera a causa della Antworten

Als een opmerking voor zomerreizigers, kan de drukte op deze lokale toegangspunten voor de rivier overweldigend zijn en een parkeernachtmerrie in het weekend na 10.00 uur. Rennen vanaf de South Yuba Campground parkeerplaats is de beste manier om de chaos te voorkomen en open ruimte aan de rivier te vinden. Vanaf het begin van het pad (rechts van het pomphuis) is het 7,5 km naar de rivier, met de optie om verder te gaan op de South Yuba Trail naar Washington of op de technische klim op Humbug Trail tot Malakoff Diggins.

Het favoriete uitzicht op de rivier gezien vanaf de South Yuba Trail.
* Enkele tips: Rij veilig op de weg naar Adidas Nmd Mujer beneden naar de rivier, het is smal en winderig met beperkt zicht op de bochten. Er is toegang tot de badkamer op elke trailhead (pit toilet of porta-potje), en onthoud, pak het in, pak het uit. Posion eik HOUDT van deze omgeving dus kijk uit. En ongeacht welk pad en de afstand die u rent, neem een ??picknick mee en zoek een plekje op de wilde en schilderachtige rivier voor een perfecte middag!

De Tribute Trail langs Deer Creek was de eerste trail die ik tegenkwam in Nevada City en is de meest geschikte route voor mijn doordeweekse runs en trainingen. Het gebied heeft een historische betekenis als de site van de twee grote goudmijnen van de late jaren 1800 die Nevada City op de kaart zetten, de Champion Mine en Providence Mine. Bewijs van de gebouwen, schachten en postzegelmolens is te zien aan beide zijden van de kreek, en een pad Adidas Zx 750 Hombre naar de Providence Mine is gemarkeerd langs de Environs-lus aan de zuidkant van Deer Creek. Het trail-systeem is Nike Air Max 97 Mujer toegankelijk vanuit het centrum van Nevada City als je het niet erg vindt om ongeveer driekwart mijl over de weg te rennen, of vanaf de Champion Road Trailhead, een snelle 4 minuten rijden van het stadscentrum. Er zijn een paar richtingen waar je vanaf hier kunt gaan, mijn favoriet is de Tribute Trail langs het Newton Ditch Canal, en met de toevoeging van een tocht van 0,6 km vanaf dit pad naar de Chinese brug bij Stocking Flat en een lus van 0,6 mijl het zuidelijke einde van deze brug, is een snelle, meestal vlakke 6-8 mijl run. Er zijn ook een aantal meer technische, enkelsporige paden om te verkennen door de Anqkula Seo Suspension Bridge in het zuiden over te steken, met interpretatieve borden en toegang tot de andere kant van Nevada City (zie Deer Creek Environs Trail).

Ik raad aan om een ??run op Deer Creek te eindigen bij Three Nike Air Huarache Damen Forks Bakery and Brewing Co., vooral op woensdag en donderdag voor 6 uur voor een happy hour bier.

Mijn collega's kregen van tevoren outfits; Ik reageerde laat en kreeg mijn outfit aan de deur. Oh goede god, wat zouden ze me geven dat ik dan zou moeten trainen voor een stel fitness-editors?

Blijkt outs, een echt schattige outfit! Ik dacht dat er geen enkele manier in de hel was dat de bh voor mij zou werken, maar het eindigde prima, en ik vond het geweldig hoe de gedessineerde broek ook op mij leek. Dat is meestal 100% buiten mijn comfortzone, maar deze wiegden. De enige onhandigheid waren de geprinte sneaks die ik daar droeg. Het shirt was schattig op anderen, maar raar op mijn korte romp en met de hoog getailleerde broek.

Toen ik aan de training begon, wist ik een beetje, omdat we het tijdens het werk hadden behandeld. Ik wist Adidas Superstar Womens dat het deels roeien, deels kracht en deels rennen zou zijn. Teken. Me. Up.

Ze verdeelden ons in twee groepen en ik ging met de groep die als eerste begon met roeien. Bewaar het beste voor het laatst, toch?

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz