Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 13 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

02.01.2020 05:34
rebondis pas aussi rapidement Antworten

Mijn eerste herinneringen aan hardlopen zijn mijn broer en ik die over paden vliegen aan het einde van gezinswandelingen. We noemden het "stompspringen en rockhoppen.Adidas Zx 750 Dámské " Dat waren de dagen vóór onverzadigbare concurrentie, onvermijdelijke burn-out en onvermijdelijke twijfel aan zichzelf. De dagen vóór de sport bepaalden wie ik ben. Het enige doel was om zo snel mogelijk terug te keren naar de trailhead, geen afstand, geen tijd, geen horloges en geen zorgen.

Rennen is iets dat ik altijd heb geweten. Ik concurreerde als een sprinter van de middelbare school naar de universiteit, maar liep weg van het baanteam tijdens mijn tweede jaar. Veel beslissing volgde die beslissing, maar bovenal voelde ik opluchting. De vreugde was weg. Ik begon over de weg te rennen om in vorm te blijven en zou elke dag dezelfde saaie route langs de snelweg lopen. Ergens onderweg ben ik opgebrand en rende ik om de verkeerde redenen. Ik dacht dat als ik zoveel langer of zoveel verder zou rennen, ik veel gezonder, magerder Adidas Superstar Dámskéen gelukkiger zou zijn. Ik had het mis.

Nadat ik een baan thuis in de Mount Washington Valley in New Hampshire had aanvaard, begon ik met trailrunning, dankzij een collega en een vriend. Trail en mountain running hebben de concurrentievoorsprong die ik als sprinter had hersteld en bracht het kind terug dat dol was op het berghelling. Een combinatie die me boeit en me de balans biedt die ik altijd al nodig had. Trail running dwingt me om na te denken en te plannen, mijn grenzen te verleggen en me uitdagingen te bieden in combinatie met plezier, iets waarvan ik denk dat ik er nooit genoeg van zal krijgen.

In het afgelopen jaar ben ik sterker geworden, fysiek en mentaal. Ik heb trail en mountain running om dat te bedanken, maar het allerbelangrijkste, de mensen met wie ik heb gekozen om mezelf dagelijks mee te omringen. Ik zou Nike Internationalist Mens niet zijn waar ik vandaag ben zonder zo'n geweldige gemeenschap. Ik zou zeker niet het vertrouwen, de kracht of de onafhankelijkheid hebben die ik nu heb, noch zou ik mijn beste vriend en husky hebben, Mika.

Samen met dat, ben ik niet zo roll-met-de-klappen geweest als ik gewoonlijk ben.
Ik begon enkele maanden geleden A Mind of Your Own te lezen. Hoewel ik nog niet van plan ben om Wellbutrin te verlaten, wil ik zeker zoveel mogelijk maatregelen nemen om mijn geestelijke gezondheid buiten medicijnen te helpen. Hoewel ik niet weet of ik het met alles in het boek eens ben (en ik ben nog niet klaar), heeft het dieet me echt aan het denken gezet en weet ik nog hoe blij ik was toen ik jaren geleden gezond begon te eten. Wat was ik blij toen ik Whole 30 een paar maanden geleden deed. Hoeveel gelukkiger ben ik wanneer er minder wijn en onzin in mijn leven is. Hoe ik niet zo snel terugkaatst van overmatig genot in mijn jaren '30 als in mijn jaren '20.
Ik geloof echt dat we aantrekken waar we ons op richten - voor goed of slecht - dus probeer ik me in plaats Nike Air Pegasus 83 Mens daarvan te concentreren op de goede redenen waarom ik wil afvallen en weer gezond wil worden. Niet omdat iemand die ik volg op sociale media 'perfecte' armen of benen heeft of een marathon van 3 uur kan lopen. Omdat ik me goed voor me wil voelen.
En weet je wat? Mijn trainingsroutine is deze week ON POINT geweest. Omdat ik al deze lessen / activiteiten doe omdat ik dat wil, niet (alleen) omdat ik er deze zomer beter uit wil zien in een bikini. Gezonder eten / minder eten is gemakkelijker omdat ik me gewoon echt beter wil voelen. Ik wil niet op veel cafe?ne vertrouwen om me overdag wakker te houden, gevolgd door wijn om in slaap te vallen, te spoelen, te herhalen.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz