Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 16 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

19.12.2019 07:19
corse del tuo passeggino Antworten

Ik heb veel blogs over hardloopblogs gelezen op joggers voordat ik de BOB-revolutie als mijn lopende metgezel selecteerde, en ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb. De BOB is een vlotte rit voor zowel de bestuurder als de passagier en het werkt geweldig op of off-road. Het was een beetje prijzig voor ons gezinsbudget ($ 350), maar ik beschouw het als mijn sportschoollidmaatschap en het was de investering zo waard geweest.

Zorg er bij het duwen voor dat uw ellebogen gebogen zijn en dat uw greep niet zo strak is dat uw armen stijf zijn. Je moet de balans vinden tussen een goede grip op het stuur, maar je bovenlichaam voldoende los houden om een ??goed ritme te krijgen. Het helpt ook om de wandelwagenbar dicht bij je lichaam te houden.

Hoewel Nike Air Max 270 Mujer mijn dochter zich meestal vermaakt door de buitenactiviteiten op onze rennen, heb ik graag back-upspeelgoed als ze zich verveelt. Op dit moment hebben we een bordboek, een knuffeldier, een libel en een sippy beker bij de hand. In de kofferbak houd ik water voor me, een handdoek en onze Ergo Baby-tas voor het geval ze het helemaal zat wordt om in de kinderwagen te zijn. Altijd goed om een ??back-upplan te hebben!

Het is moeilijk om te weten hoe ver en hoe snel je gaat, maar ik vind het nuttig om deze dingen bij te houden. Ik gebruik MapMyRun, een gratis app voor je iPhone die GPS gebruikt om je run te volgen. Als je een Garmin-horloge hebt, is dat nog beter!

Alle hardloopschoenen zijn voldoende om aan de slag te gaan, maar als je serieus wilt worden over je hardlopen, moet je waarschijnlijk de juiste schoenen voor je voet vinden. Nike Internationalist Womens Probeer bij je plaatselijke hardloopwinkel fit te worden voor schoenen voor de beste resultaten.

Als je niet klaar bent om te rennen, loop dan! Een power walk is een geweldige manier om op te warmen voor hardlopen. Vind de grote heuvels en daag jezelf uit om de kinderwagen op volle kracht omhoog te duwen. Op vlak land kun je afwisselen tussen hardlopen en wandelen.

Ze worstelde met veel van de problemen die nieuwe afstandlopers ervaren. Sommige van onze trailruns omvatten samen veel meer lopen en mopperen dan rennen. Soms dreef ik verder en deed alsof ik het gekreun niet hoorde en uiteindelijk zou ze stil worden, achter me aan draven en, hopelijk, genietend van haar tijd die door het bos kronkelt. Ik heb geleerd om geduldig te zijn en eventuele frustraties te bevatten die ik ervoer. Zoals haar vader me eraan herinnerde, Nike Air Max Zero Womens moest ze dit willen doen, het moest leuk zijn en haar ‘training’ zou zeker niet op de mijne lijken! Dus we hadden plezier samen op de paden en toen de racedag rond rolde, voelde ik dat ze genoeg had gedaan om te kunnen finishen. Het eerste obstakel zou zijn de twee en een half uur afgesneden op mijl 7.3, waarna we drie en een half uur hadden om te eindigen.

Op de koude, grijze raceochtend stonden we ineengedoken tussen de andere hardlopers in een poging uit de wind te blijven. Feile stond verlegen met haar geleende rugzak en regenjas, zich bewust van de nieuwsgierige blikken die ze ontving. Ik stond lang naast haar, een trotse grijns op mijn gezicht en droeg een belachelijke kerstmuts om het humeur licht te houden. Na Race Director gaf James Varner het aftellen en vertrokken we met het peloton richting de eerste klim. We hadden Nike Air Max 270 Herren besloten om alle belangrijke heuvels te wandelen ... met een doel! Maar toen hij zag dat iedereen verder de heuvel op bleef draven, weigerde Feile koppig te lopen. Na een korte mijl de parkweg op, sprongen we op een prachtig enkel spoor, kronkelend door hoge evergreens langs stranden en landtongen. Toen de conga-lijn dunner werd en de heuvels een beetje steiler en technischer werden, begonnen we aan onze periodieke wandelingen.

Ik volgde en liet Feile het tempo bepalen. Ze bewoog goed en genoot van het kletsen met de lopers om ons heen. We passeerden het EHBO-station op weg naar een heen en terug lollylus en ons tempo was op koers. Terwijl we langs de omtrek van Rosario Point liepen met een prachtig uitzicht over Bowman Bay, Rosario Straight en de San Juan-eilanden begon de eerder naderende regen te vallen. Aanvankelijk wilde ze haar regenjas niet dragen, maar gaf uiteindelijk toe aan mijn zeuren, maar niet voordat ze goed doorweekt was. Hoe dan ook, we zijn teruggegaan van de lus naar het hulppost waar we werden begroet door haar broer en papa. Ruim een ??half uur voor de afsluiting vierden we met een beetje cola, snoep en sinaasappels. Toen gingen we weer weg toen de vrijwilligers ons aanmoedigden.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz