Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 16 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

18.12.2019 08:13
temperaturen en een lager Antworten

Twee uur later was de rivier eindelijk kalm genoeg om over te steken, we kampeerden in een sprookjesachtige fantasiekloof onder een Nike Air Max Command Womens rooskleurige alkoof. Miniatuurblauwe kerstbomen bezaaid met een grasrijke weide, met magisch mos dat terugschoot nadat je erop stapte alsof je wilde zeggen: "oh, ik heb je daar niet gezien!" De roze muren gebogen zo dicht dat het voelde alsof je ze kunnen uitstrekken en aanraken, terwijl ze echt honderden voet boven ons hoofd zaten. We vielen in slaap tegen het gebrul van de rivier en staarden omhoog naar een perfect klein stukje sterrenhemel.

Op de eerste dag passeerden we een paar kleine feestjes in de buurt van Lee's Ferry in de tegenovergestelde richting, die allemaal de smalste delen van Buckskin Gulch hadden gepasseerd door te beginnen bij het White House trailhead verder stroomafwaarts. Toen we de volgende ochtend bij Buckskin Gulch aankwamen, waren we helemaal alleen. Alle anderen moeten vanwege het weer hun vergunningen Nike Air Max Zero Womenshebben opgegeven. De griezelige duisternis van de kloof werd nog griezeliger door de stilte, het enige geluid dat de plons van onze voeten weergalmde van de smalle muren.

"De Valk is normaal kurkdroog, met af en toe een plas water of modder om doorheen te waden", leest de definitieve gids van de Paria-regio. Maar tijdens deze reis was de Valk één gigantische plas water en modder, met slechts af en toe een strook droog zand.

Aan weerszijden stegen pure verticale wanden boven ons uit, met enorme houtblokken van 50 voet boven ons hoofd en daar vastgeklemd als tandenstokers door eerdere overstromingen. Ik was blij dat we hier maandag niet waren geweest, anders zouden onze lichamen daar ook vast kunnen zitten.

'GAT!' Schreeuwde Tracy terwijl ze op haar borst zakte in een troebel zwembad dat van een afstand ondiep leek.

“Blijf links!” Kreunde ik terwijl ik rechtsaf gleed op een verborgen helling van zand. 31 mijl van ons startpunt en 14 van de finishlijn, waren we het point of no return gepasseerd. Nike Air Max 2017 Mujer De zwembaden zouden alleen dieper en donkerder worden, de muren smaller, de inzet hoger, en we hadden weinig keus dan door te gaan.

Ik wist uit kaarten van de route die ik van tevoren had bestudeerd dat er twee grote obstakels zijn in Buckskin Gulch zelf: The Rockfall en The Cesspool.

De Rockfall is een verraderlijke chokepoint van huisgrote keien met ruw uitgehouwen treden die in de zijkanten zijn gesneden en, vaak, een onofficieel touw waarmee je jezelf omhoog kunt hijsen. We zagen het touw hangen en sloot het meteen uit als te gevaarlijk. Ik stelde me voor dat we Tarzan-achtig van kei naar kei slingerden en ons niet probeerden voor te stellen wat er zou gebeuren als we zouden vallen. Gelukkig zijn we erin geslaagd om ons een weg te banen tussen de rotsen. (Deze keer was de grootte een voordeel.)

Toen was er The Cesspool.Nike Air Max Thea Damen De naam zelf wekt angst. In het diepste, donkerste deel van de kloof, waar licht slechts enkele minuten per dag door het smalle plafond dringt, is er een gedeelte ter grootte van een zwembad met stinkend, plakkerig koud water. We hebben het echter nooit gevonden, want die dag was de hele kloof The Cesspool.

Ik betwijfelde of ik nog steeds naar mezelf zou moeten verwijzen als ‘Lazy girl’ omdat mijn activiteitenniveau de afgelopen maanden is gestegen. Vorige week, na mijn blessure, besloot ik dat ik een week moest rusten. Nadat ik grondig van mijn rust had genoten, realiseerde ik me dat ‘Lazy’ een gemoedstoestand is en niet alleen een staat van inactiviteit en dat ik nog steeds zeker een Lazy state of mind bezit.

Gisteravond ging ik terug naar de sportschool om de loopband onder ogen te zien en ik was een beetje zenuwachtig over hoe ik het zou doen. Ik wilde niet dat mijn blessure me nog steeds zou storen om twee redenen:

1) Ik hou van het idee om te rennen en wil er echt beter in worden en in ieder geval de 10k voltooien waarvoor ik me heb aangemeld.

2) Ik had net £ 80 uitgegeven aan hardloopschoenen en als mijn lichaam niet compatibel is met hardlopen, had ik dit een week eerder kunnen doen.

Ik kan gelukkig melden dat ik in 27 minuten een afstand van 4,5 km op de loopband heb afgelegd. Hoera voor mijn nieuwe persoonlijk record.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz