Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 14 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

11.12.2019 06:40
rannte mit ihm ein paar Antworten

Ergens langs de laatste mijl had een man een doos donuts en het leek alleen maar beleefd om te vragen of ik er een kon krijgen. Toen hoorde ik @pointonemiles zeggen "pak twee." De man zei ja, dus we hadden een laatste mijl snack.

Ook leek @pointonemiles een uitbarsting van energie te hebben aan het einde en toen ik commentaar gaf op zijn plotselinge uitbarsting van snelheid over de laatste 400 meter, zegt hij: "Oh, wil je gaan?" Ik zei natuurlijk NEE. Hij beweert GO te hebben gehoord en is vertrokken. Ik heb mijn best gedaan om hem bij te houden, maar hij was duidelijk op weg naar de races op een suikerstorm van de donuts die we niet 5 Nike Air Max 2017 Dames minuten eerder aten. De onderstaande reeks foto's zegt het eigenlijk al, want we rennen allemaal op volle snelheid Hawley achterna, met GIANT SMILES op ons gezicht. Rennen kan leuk zijn, het is waar.

Toen jaren geleden plannen werden aangekondigd voor een fietssnelweg door Londen, deed ik eerst een opgewonden kleine kreet en toen stelde ik me een uitdrukkelijke rijstrook voor fietsen voor door de lucht van de hoofdstad. Het leek zo ver in de toekomst dat deze plannen daadwerkelijk zouden uitkomen dat ik me afvroeg of we tegen die tijd toch allemaal hoverbikes door de lucht zouden trappen en de cyclus naar het werk zou lijken op iets uit ‘The Jetsons’.

De Cycle Superhighways zijn nu ongeveer een jaar open en vandaag reed ik mijn vertrouwde paard weer de garage uit om te onderhandelen over de velo express naar het werk. 15,5 km van Nike Air Max Command Femme South Wimbledon naar Blackfriars Bridge op twee wielen (helaas nog niet zweven - verdomme Tomorrow's World).

Vroeger, toen ik de Uxbridge Road van Ealing naar Oxford Circus fietste en moest onderhandelen over de enorme rotonde in White City (dit waren de dagen voor Westfield) hadden we alleen een beetje groene verf om ons fietsers te beschermen tegen bepaalde dood. Groene verf! Bah! Wat voor nut heeft dat? Mensen parkeerden erop, voetgangers stonden erop, bestelwagens reden erin. Groene pijn was onzin.

In 2011 hebben we digitale technologie binnen handbereik. Alles is groter en kleiner dan ooit tevoren. U kunt een boek op een postzegel lezen en vervolgens een vakantie op uw polshorloge boeken. En ja, we hebben ook BLAUWE VERF! Neem die automobilisten!

Het is misschien een beetje blauwe verf en ziet er meer uit als 'Wizard of Nike Air Vapormax Damen Oz' dan 'Back to the Future', maar het werkt redelijk goed. Ik vermoed dat dit komt omdat er eigenlijk, ingebed in de blauwe verf, een krachtveld is dat zo sterk is dat het een juggernaught kan afstoten. Dit of het is zo lang geleden dat de meeste Londenaren voor het laatst bomen en gras zagen dat ze het vermogen om de kleur groen te zien verloren hebben. Wissel hem om naar blauw en hey presto - veiliger fietsen voor alles. Of misschien is het omdat ik een Zuid-Londenaar ben. Antwoorden op een ansichtkaart.

Ik heb #RnRSF altijd elk jaar met dezelfde gedachten be?indigd:

Het is een moeilijke weg. Zelfs bekend met de heuvels van SF, is het veel klimmen.
Het is leuk. We hebben altijd geluk gehad met mooi weer en het blijkt altijd een leuke ervaring te zijn. Je kunt niet winnen van het uitzicht dat leidt naar, inclusief en na de Nike Air Max 2016 Herren brug.
Registratie is nu slechts $ 50 voor 2017 (26-3-17). Ik zal er zijn. #WeRunSocial zal waarschijnlijk een ontmoeting hebben en $ 50 is een geweldige prijs voor een RnR-evenement. Spots zijn beperkt voor voorverkoop en worden zonder kennisgeving gesloten. Het is ook altijd uitverkocht, dus als je een beetje ge?nteresseerd bent, is het misschien geen slecht idee om nu een plekje te zoeken.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz