Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 19 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

21.11.2019 05:18
nervoso se sarebbe Antworten

De meeste dagen schrijf ik over training voor een marathon, of waar ik het weekend heb gelopen, maar in plaats daarvan ga ik iets posten puur voor de lol.

Ik ben actief op Twitter en velen van ons hadden vorige week plezier met #MadeUpRunningFacts. Ik kreeg een paar verzoeken om iets anders te doen dan hardlopen, met name gewichtheffen, maar omdat ik daar Adidas Zx 750 Damen niet zo bekend mee ben, besloot ik om "fitness" als geheel te doen ... op die manier kan iedereen meedoen aan het plezier.

Ik presenteer je Vervang (a) Filmtitel door fitness - Ik heb de "a" weggelaten omdat elk personage telt. Hier zijn er een paar die ik bedacht heb, voel je vrij om je eigen foto's te delen op Twitter, gebruik gewoon de hash #ReplaceMovieTitleWithFitness zodat we allemaal kunnen zien.

Het is bestempeld als de zwaarste voetrace van de wereld, de Badwater Ultramarathon beslaat 135 (217 km) non-stop mijlen van Death Valley naar Mt. Whitney, CA bij temperaturen tot 130F (55C). De startlijn is in Badwater, Death Valley, dat de laagste hoogte op het westelijk halfrond markeert op 280 'onder zeeniveau. De race eindigt op de Mt. Whitney Portals op 8360 '(2533m). De badwaterbaan omvat drie bergketens voor een totaal Nike Internationalist Damen van 13.000 ’(3962 m) van cumulatieve verticale beklimming en 4.700’ (1433m) van cumulatieve afdaling. De portals zijn de trailhead naar de Mt. Whitney-top, het hoogste punt in de aangrenzende Verenigde Staten.

Deze legendarische Nike Air Vapormax Mujer voetrace plaatst ongeveer 80 van de zwaarste atleten ter wereld - hardlopers, triatleten, avontuurlijke racers en bergbeklimmers - tegenover elkaar en de elementen. De Badwater Ultramarathon is een van de meest veeleisende en extreem hardloopwedstrijden die overal ter wereld worden aangeboden.

Dat laat me met slechts één brandende vraag: waarom doe ik dit opnieuw?

MEER UIT DE WERELD VAN RUNNER
Ja, alweer. Dit wordt mijn 7e jaar dat ik de Badwater Ultramarathon doe. Eigenlijk heb ik Badwater vijf keer gedaan, en ik heb het één keer gedaan (d.w.z. DNF, big time).

Dit jaar wordt het avontuur tijdens het www.neuehoerspiele.de evenement live gedekt door mijn vriend en bemanningslid Brian MacKenzie. Race check-in is op zondag 22 juli en de race begint op de ochtend van maandag 23 juli. Als je de run wilt volgen, zal Brian updates op zijn blog Nike Cortez Mujer plaatsen met behulp van een satelliettelefoon. U kunt kijken vanaf uw computer. Misschien zet je de kachel thuis of op kantoor hoger - of zet je een f?hn in je gezicht - om het volledige effect te krijgen

Het Mezamashii Run Project is een poging van Mizuno om een ??meer euforische loopervaring te cre?ren - een meer "briljante" run - voor meer lopers overal. Het woord "mezamashii" betekent "eye-opening" of "briljant" in het Japans - het is een woord dat het euforische gevoel van een briljante run weergeeft.

Ik ben nog nooit eerder in Mizuno geweest, dus mijn opties waren open en ik ging voor de Wave Inspire 8, vooral Nike Air Max 180 Femme omdat ik iets wilde met stabiliteitscontrole dat ook kleurrijk was. Belangrijke details, mensen. Bekijk het geel.

Ik had 6 gepland, maar benen voelden echt goed en eindigden met 6.75. Ik had niet het gevoel dat ik mijn Adidas Nmd Donna tempo te snel opvoerde en was verrast toen mijn mijl 5 om 07.50 uur binnenkwam. Ik kijk niet altijd hoe snel elke mijl is, maar op deze keek ik naar beneden om te zien. Ik dacht niet dat ik ergens in de buurt van dat tempo ging. Mijn benen voelden echt goed, maar ik was absoluut niet op tempo.

Benen sterker en comfortabeler geworden?

Toen ik klaar was met rennen, ging ik terug om te controleren of ik mijl 5 correct las en was geschokt toen ik zag dat die mijl 3 07:52 was. Wat?

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz