Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 19 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

21.11.2019 05:07
erregen und dazu führen Antworten

Ik ben tevreden met de eerste week en weet dat het alleen vanaf hier omhoog gaat. Ik ga volgende week in totaal 50 mijl kraken en begin deze week in 'dubbele dagen' te werken. Omdat de weekenden het beste zijn voor trailruns (op basis van mijn werkschema), moet ik hier volledig gebruik van maken. Het is een trage opbouw en het schema is gebaseerd op het feit dat ik mezelf voorbereid om comfortabeler te worden op vermoeide benen. Ik ben nog niet klaar om mijn schema te delen, maar laat de spellen beginnen.

We hadden ook vorige week een giveaway (compleet met een video van mij en mika) en ik wil graag iedereen bedanken Nike Air Max 90 Mens die en NatureBox zijn binnengekomen voor het delen van hun missie en heerlijke snackopties. Ik zal in de toekomst zeker meer van hen delen.

Dan verschijnt op het hoofdscherm een ??clip van Travis Pastrana die de eerste dubbele backflip uitvoert op een motorfiets bij de X Games. Tyson komt verrassend tot leven. Hij zit op het puntje van zijn stoel terwijl de commentator uitlegt wat er gaat gebeuren. Travis schiet het voor de helling op. De motorfiets vliegt omhoog, 30-40 voet in de lucht. Travis kantelt naar achteren en start de rotatie. Tyson is absoluut niet gelijmd. De rest van de menigte zit onbeweeglijk, gefixeerd op het enorme plasmascherm dat de clip uitzendt. Tyson niet. Hij pompt beide vuisten in de lucht schreeuwend: "GA! GO! ”Pastrana voltooit de eerste achterwaartse rotatie en begint met de tweede. Tyson beeft Nike Air Zoom Pegasus 34 Femme wild. Zal Pastrana het voor elkaar krijgen, of zal hij ondersteboven landen, verpletterd onder het gewicht van de motor? De spanning is aangrijpend. Hij nagelt het perfect! Tyson verliest het volledig en begint te schreeuwen en op zijn knie te slaan als een vijfjarig kind, beide voeten op de grond stampend. Het was een geweldig schouwspel en op dat korte moment vond ik Mike Tyson erg leuk.

Naast me zat een andere genomineerde voor de beste buitenatleet, Samantha Larson. Uiteraard kan dit enigszins een situatie van snelkookpan zijn, maar dat was nauwelijks het geval. Samantha Larson is een held van mij sinds ik haar verhaal voor het eerst las. Op 18-jarige leeftijd wordt ze verondersteld de jongste persoon ter wereld te zijn die alle "zeven toppen" heeft beklommen, de hoogste piek op elk van de continenten. Niet alleen dat, ze Adidas Yeezy Boost 350 Womens is cum laude afgestudeerd aan Long Beach Polytechnic High School en zal later dit jaar naar Stanford gaan. Samantha was evenwichtig, gearticuleerd en uiterst genadig. Zoals ik er naar kijk, zullen er genoeg ESPY's in haar toekomst zijn.

Het feest na de prijsuitreiking was op een goede manier onthullend. Ik heb me vandaag gemengd en vermengd met enkele van de grootste namen in de sport, en wat ik ontdekte was heel onverwacht. In tegenstelling tot de manier waarop de media deze jongens vaak afbeelden, waren ze grotendeels bescheiden, hoffelijk, uiterst respectvol en oprecht nieuwsgierig naar de dingen die we duursporters doen. Ik denk niet dat velen van hen het 'begrepen' hebben, maar ze leken wel een oprechte waardering te hebben voor de toewijding, inzet, focus en drive die we inzetten om te doen waar we van houden. Ondanks hun Nike Internationalist Femme bekendheid en multi-miljoen dollar contracten, delen we dezelfde basiskwaliteiten. Toewijding aan de sport waarvan je houdt, is universeel, wat die sport ook is. Op een bepaald niveau hebben we contact gemaakt.

De limousine bracht me terug naar het vliegveld en ik vloog naar huis naar mijn bescheiden verblijf. Vierentwintig uur in Hollywood had me uitgeput, dus ik zette mijn koffer af en ging hardlopen.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz