Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 6 mal aufgerufen
 News
caicai2017 Offline

15.11.2019 03:54
de bijna magische k Antworten

Het was bijna tien jaar geleden toen Mike Trout in een kamer op het hoofdkantoor van Nike zat en vragen stelde van Nike-ontwikkelaars over het maken van zijn eerste kenmerkende schoenplaat. De ervaring was veel om op te nemen Nike Air Max 270 Womens voor forel, en hij benaderde het met de eerbiedige nederigheid waar de superster bekend om staat - hoe het een eer was om een ??kenmerkende schoen te hebben in de eerste plaats, hoe hij geen grenzen wilde overschrijden in zijn feedback. Maar er was meer aan de gereserveerde benadering van de bescheiden superster dan verlegenheid,Nike Air VaporMax Womens het opzetten van een belangrijke motivatie voor zijn nieuwste schoenplaat, de Nike Force Zoom Trout 6. De schoenplaat heeft twee updates van de Nike Force Zoom Trout 5 die zijn gebaseerd op enkele van de favoriete silhouetten van Trout als een kind. Een daarvan is een middenvoetband die doet denken aan vroege Nike Baseball Huarache-schoenplaatjes. Nike Air Max 270 Mujer De andere is een uitgesproken neus uit de Nike Air Max Diamond Elite. (Het is de tweede keer dat de functie op een Forel-schoenplaat verschijnt - de Nike Force Nike Air Max 2017 Womens Zoom Trout 4 had een vergelijkbare teenkap die werd gecombineerd met een door de computer ontworpen plaat.) Forel vroeg persoonlijk om zowel de riem als de neuskap toegevoegd aan de Trout 6. Comfort “Het begint zodra je het opdoet. Je moet kunnen spelen en je geen zorgen maken dat je voeten je storen. '
Gewicht “Je kunt natuurlijk www.sandiwassmer.co.ukgeen zware voeten hebben tijdens het spelen. Lineaire snelheid is een cruciaal onderdeel van het spel. ”
Flair “Ziet het er goed uit? Ik ben groot in het vertrouwen in een bepaalde look. "
Duurzaamheid “Een comfortabele schoenplaat moet lang meegaan. Je kunt geen schoenplaat laten afbreken nadat je hem een ??week hebt gedragen. Adidas NMD Womens "
Persoonlijke details “Er zijn details op een schoenplaat die mensen misschien niet op de camera zien, maar die ongelooflijk persoonlijk voor mij zijn, zoals het netnummer van mijn woonplaats. Een belangrijk onderdeel voor mij is wanneer je iemand een klamp kunt presenteren en er een verhaal omheen kunt bouwen. ”
"Ik hield mijn feedback voor die eerste vergaderingen, maar het was meer omdat ik niet wist dat Nike de kleinste wijzigingen kon aanbrengen op basis van wat ik wilde", zegt Trout. "Als er een www.tobiasstiftung.de naad op de schoenplaat was die ik niet leuk vond, kon ik deze veranderen, of als er een functie uit een eerdere schoenplaat was die ik wilde binnenbrengen, zou ik het kunnen doen. Terugkijkend had ik meer moeten zijn vocal vanaf de eerste dag. "Voor Trout geven die connecties met cleats uit zijn verleden een speciale relatie aan met www.sunnytummies.co.uk zijn eigen uitrusting als kind, maar ook een breder bewustzijn van zijn jonge fans. Zijn welwillendheid tegenover kinderen is bekend, handschoenen geven, truien, vleermuizen - zelfs naar huis loopt naar fans. Hij waardeert de bijna magische kracht die uitrusting heeft op een jonge speler, dezelfde kracht die hij op hem had. Hij wilde een schoenplaat ontwerpen waar elk kind zou worden ge?nspireerd om in te stappen, maar het ook moest een hulpmiddel voor je spel zijn, niet het mondstuk dat voor je Nike Air Max 90 Femme schreeuwt.
"Kinderen hebben een unieke relatie met hun uitrusting", zegt Trout. “Natuurlijk denk je aan jonge kinderen die deze schoenplaat dragen en ze er goed uit laten zien, en nog belangrijker, ze een goed gevoel geven. Met Nike kan ik veranderen wat ik wil, en daarmee kan ik een schoenplaat maken die jonge spelers hopelijk graag Nike Air Huarache Mujer willen dragen. ”
Daarom bijt de man die misschien wel de beste honkbal ooit is, niet meer op zijn lip bijt bij het ontwerpen van zijn kenmerkende klamp. Hij heeft nog een paar dingen te zeggen.
De Nike Force Zoom Trout 6 brengt 5 juli uit op nike.com en bij geselecteerde retailers.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz