Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 5 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

11.11.2019 03:20
remettre à courir en dehors Antworten

“Toen ik begin twintig begon te rennen, had ik geen idee dat er meer dan twee goede benen voor nodig waren. Levenservaring en competitie leert een persoon om een ??betere hardloper te worden. Ultra running is geen onmiddellijke voldoening; er is geestelijke vastberadenheid en bereidheid voor nodig. Het kost dus tijd en ervaring die ons oudere hardlopers een voorsprong op de concurrentie geeft. ”

Welk advies zou je geven aan jonge vrouwen die vandaag meedoen?

“Behandel je lichaam met veel respect en medelevende zorg - eet gezond, slaap goed, ontspan en recupereer, rek en verwen het! Ook ... weet en geloof dat je "je lichaam, geest en ziel goed doet" om in je kracht te leven als een vrouw, en te verschijnen in de wereld wetende dat je capabel en moedig bent! "

“Wees geduldig en laat je ego geen controle nemen. Je kunt heel Nike Air Max 97 Damen snel een piek bereiken, maar het is moeilijk om vol te houden zonder goed herstel. Je wint nooit elke race, dus leer de belangrijke evenementen te kiezen en leer van tegenslagen of mislukkingen. "

“Ik ken zoveel lopers die iedereen vertellen hoeveel races ze in een jaar hebben gelopen, maar niet beseffen dat als ze geluk hebben, ze misschien 10 jaar kunnen rennen voordat hun lichaam kapot gaat. Ik geloof niet in kwantiteit maar in kwaliteit. Rennen is leuk en lonend. Dus, "pacen" van de races en het mogelijk maken van voldoende herstel tussen races, laat je vele tientallen jaren rennen. "

Libby Gordon-Siegel, 50 jaar oud, is het grootste deel van haar leven een fitnessfanaat. Momenteel traint ze haar eerste 50k ultramarathon in december.

Nedis Della Chiesa, 48 jaar oud - begon acht jaar geleden met ultrageluid. Ze heeft 50k- en 50mile-evenementen voltooid. Dit jaar pakt ze Asics Gel Lyte 3 Femme haar eerste 100k in september.

Sandra Campos, 40 jaar oud, heeft in veel ultramarathons meegedaan, waaronder de felbegeerde Westerse Staten 100. Ze rende Miwok 100k in mei van dit jaar en nam meer dan 50 minuten van haar tijd af van vorig jaar.

Peggy Alfred, 57 jaar oud, neemt al bijna 20 jaar deel aan ultramarathonevenementen. Ze voltooide onlangs Tahoe Rim Trail 100 en eindigde als 11e algemeen en 2e in haar leeftijdsdivisie.

Ultrarunning is mij zojuist overkomen. Het verscheen op een moment dat mijn leven verwarrend en eng en moeilijk voelde. Het verscheen op het moment dat ik eenvoud en stilte nodig had ... toen ik ruimte nodig had van iets in mij dat me in cirkels achtervolgde. En al die momenten in de bergen en al die lange, uitdagende dagen op races gaven me dat. In veel opzichten diende ultrarunning als mijn leraar. Het diende als een middel om een ??dieper deel van mezelf te herontdekken. Het diende als een methode om opnieuw verbinding te maken met het landschap dat mij voedt. Het diende als een middel om me opnieuw te laten rennen buiten alle dingen waardoor ik in de eerste plaats wegliep. Sinds enkele jaren gaf ultrarunning me vrijheid.

Maar, net als al het andere, heb ik me op enig moment tijdens de reis niet langer vrij gevoeld. Het waren niet de bergen en het rennen die me in de val lokten. De bergen zullen altijd vrij voelen. En rennen zal altijd een leraar zijn. Ik was het binnen die lange mijlen die voor het eerst niet langer zinvol was en later volledig wegviel.

En, hoe vaak ik mezelf ook vertelde om weg te lopen, ik kon het niet. Zou ik niet doen. Ondanks alle tekenen dat het tijd was, kon ik gewoon nooit helemaal luisteren. Ultrarunning was een rots voor mij. ... Tot het niet was. Tot alles wat het echt deed was gewond.

En dus gaf ik het uiteindelijk op. Ik gaf het lukraak bijna een jaar geleden fysiek op - ik kon me Nike Air Max 720 Womens gewoon niet in de mijlen steken - maar mentaal loslaten? Dat is een heel ander beest. Dat loslaten, voelde als wedergeboorte.

Nadat ik een paar jaar geleden bijniervermoeidheid had gehad, weet ik niet zeker of ik ooit volledig ben hersteld. Of misschien deed ik het wel, maar mijn lichaam zei: "Hé, ik wil niet echt al dat superlange hardlopen meer doen. Dus ik ga gewoon doen wat ik wil. ”En wat mijn lichaam wilde, bleek heel anders te zijn dan wat ik deed.

Twee uur lopen werd mijn limiet. Toen ik probeerde te duwen, duwde mijn lichaam achteruit. Zoals elke doorgewinterde ultrarunner, negeerde ik de meeste van die tekenen en schakelde ik mijn verbinding tussen geest en lichaam gemakkelijk uit in een poging "door te dringen". Uiteindelijk gingen mijn geest en mijn lichaam samen en duwde me terug. "Nee," zeiden ze tegen me. "Het Adidas Zx 750 Dames gaat niet werken. Je moet naar ons luisteren ... samen. '

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz