Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 20 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

05.09.2019 04:53
sprong uit de auto en viel naast Antworten

Ik vond het horloge een prettige en betrouwbare metgezel tijdens mijn runs. Gegevens waren gemakkelijk te zien en gemakkelijk te wijzigen. Navigatie was nuttig, waarbij je naar huis kunt navigeren met een recht schot dat je altijd naar achteren wijst om te starten, of je kunt je weg terug volgen. Elke keuze geeft u een schatting op basis van het huidige tempo en de resterende afstand.

Mijn Forerunner 935 stuurde elke run via Bluetooth naar mijn Google Pixel, die vervolgens de gegevens uploadde naar Garmin Connect. Het is super eenvoudig om dat te koppelen aan je Strava-account als je van Nike Air Max 180 Damen dat soort sportieve sociale media houdt.

Het horloge gebruikt standaard slimme opname die uw training comprimeert in minder datapunten en ruimte op het horloge bespaart. Als je de hoogste nauwkeurigheid wilt krijgen en weet dat je je horloge ten minste om de paar dagen synchroniseert, zou ik zeggen 'schakel elke 1 seconde in'. Dit geeft u de meest gedetailleerde kijk in uw training. Je krijgt je workout in kaart gebracht met inzichtelijke snelheid, hartslag, cadans, hoogte, temperatuur ... wachttemperatuur? Ja, ik ben een beetje in de war waarom de temperatuur een centimeter boven je pols zo belangrijk is tijdens het hardlopen, maar hey, we hebben de gegevens, dus laten we het opslaan en plotten! Handiger dan de polstemperatuur is polshartslag.

Ik zei polshartslag omdat dit niet je standaard hartslagmeting op de borstband is. Je horloge maakt foto's van de huid op je pols die wordt verlicht door de drie groene lampjes rondom de fotosensor, en "ziet" wanneer het beeld van kleur verandert vanwege de periodieke instroom van bloed Nike Air Max Command Mujer veroorzaakt door je hartslag. Kortom, het horloge ziet uw hartslag. Dit is niet zo goed als de borstbanden die het elektrisch waarnemen, en is absoluut niet beter dan de oude schoolmanier van het plaatsen van je hand op je borst en het tellen van de tellen gedurende een minuut.

Ik vond de hartslaggegevens leuk om te hebben, maar was niet zo nauwkeurig. Het zou met succes uw hartslag volgen in een stabiele toestand en alles dat veranderde met een snelheid lager dan 60 slagen per minuut. Als je sprints begon te maken en je hartslag in 15 seconden van 100 naar 170 sprong, blijft het horloge achter en duurt het 30+ seconden om je hartslag te vinden. En als je echt iets geks doet waardoor je hartslag boven de 200 of onder de 50 komt, lijkt het horloge het uit te filteren en te doen alsof het het niet ziet.

Hier is een fragment van een loopbandtraining waarbij ik 0,25 mijl en 14 mijl per uur voor 0,25 mijl begon af te wisselen. Je zult zien dat het horloge ontdekte dat mijn loopbandsnelheid veranderde, maar moeite had om mijn hart bij te houden van 140 naar 180 + bpm, waarbij bijna elke set werd gemist.

Hieronder staat een gastpost van fysiotherapeut Timothy Shanor, waar hij enig inzicht deelt over veelvoorkomende oorzaken van kniepijn bij hardlopen. Ik zal dit bericht volgen met enkele anderen over kniepijn en wat informatie over de verwondingen waar alle lezers op hebben gestemd in het vak rechts. Bedankt voor het lezen van Dr. Nick's Running Blog! Er is een aantal geweldige info beschikbaar dit loopseizoen !!

Kniepijn Nike Air Max Tavas Femme is een van de meest voorkomende blessures bij hardlopers. Vaak kunnen we deze pijn toeschrijven aan diagnoses zoals patella femoraal pijnsyndroom, patella peespeesitis, distaal iliotibiaal bandsyndroom of knieartrose. De meest voorkomende hiervan bij hardlopers staat bekend als patella femoraal pijnsyndroom (PFS). PFS kan worden gedefinieerd als eenvoudig pijn onder of rond de knieschijf. PFS is een overbelastingsletsel dat vaker voorkomt bij vrouwen dan bij mannen. De aard van PFS is multifactorieel en kan zowel musculoskeletale als biomechanische oorzaken hebben. Musculoskeletale oorzaken omvatten anatomische afwijking van de knieschijf, zwakte van heup en quadriceps, kernzwakte en abnormale flexibiliteit. Bovendien kan het loopmechanisme leiden tot biomechanische oorzaken die buitensporige belasting op de knie veroorzaken, zoals een slechte loopvorm, verhoogde hardloopprestaties Asics Gel lyte 3 Womens en abrupte veranderingen in het loopvlak.

Wetenschappelijke studies blijven bewijzen dat abnormale loopmechaniek, zoals gedefinieerd door het slaan op de hiel tijdens de landingsfase van het hardlopen, aanzienlijk bijdraagt ??aan verhoogde krachten op het kniegewricht. Daarom moet de primaire focus bij de behandeling van PFS bij hardlopers de onderliggende biomechanische afbraak tijdens de loopcyclus aanpakken. In mijn praktijk gebruiken we video-loopanalyse met een programma genaamd DartfishTM om abnormaal lopende biomechanica te identificeren. Zoals eerder opgemerkt, omvat de meest voorkomende biomechanische pathologie die ik zie de gevreesde combinatie van opvallend hakken en overstappen. In deze gevallen zijn specifieke loopoefeningen vereist om eenvoudig de paslengte te verkorten en een compacter landingspatroon op de middenvoet aan te moedigen. Deze eenvoudige wijzigingen Adidas Zx 500 Womens in loopvorm zijn niet alleen in de wetenschappelijke literatuur genoteerd, maar in mijn praktijk om de totale gezamenlijke slagkrachten van de knie te verminderen, waardoor de pijn wordt verminderd en de algehele functie wordt verbeterd. Bovendien zien hardlopers vaak een mooie verbetering van de loopeffici?ntie en verbeteringen in de tijd.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz