Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 3 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

23.08.2019 07:28
riceverò uno di quelli fino Antworten

Zeker kunnen ze dat zijn - Dr. Coffin herinnert zich dat hij zijn enkel verstuikte tijdens zijn eerste twee (en enige) runs in Brooks 'eerste schoen met een Varus Wedge toen het in 1976 debuteerde - maar dat is waar voor het gebruik van een Asics Gel Lyte 3 Womens schoen die niet geschikt is voor u.

"Een hardloopschoen die ideaal is voor een hardloper van 120 lb zou als een slipper in de slaapkamer presteren voor een persoon van 250 lb," verklaart de website van Dr. Coffin.

Met zoveel variabelen lijkt het alsof de originele op maat gemaakte schoenen (of orthesen) de golf van de toekomst zijn: Dr. Coffin experimenteert sinds 2007 met 3D-beeldvorming en 3D-afdrukken voor orthesen!

"Dit is de toekomst van een meer op maat gemaakte hardloopschoen die specifiek is ontworpen voor elke hardloper."

Met hoe ver we zijn gekomen, is het zowel verrassend als interessant dat de toekomst van de hardloopschoen terug te vinden is aan zijn wortels. Tot die tijd zullen we het moeten houden bij het kopen van schoenen van bedrijven die gratis retourzendingen toestaan, ze uitproberen en de schoen vinden Nike Internationalist Hombre waar comfort de koning is, maar het wordt op de markt gebracht en ge?tiketteerd.

* Dr. De doodskist is van mening dat hardlopers op de bal van de voet moeten landen, naar de hiel moeten gaan en van de bal af moeten gaan, erop wijzend dat een verhoogd schoenkussen het slaan van de hiel Nike Cortez Dámské aanmoedigt, wat de schok verhoogt voor de gewrichten die worden verergerd tijdens het afdalen. De trend op blote voeten hardlopen bracht mensen terug naar hoe we zijn ontworpen om te rennen, maar dit type hardlopen moet ook worden gecombineerd met natuurlijke, oneffen oppervlakken.

Toen ik vorige week mijn werk verliet, zag ik iets geweldigs in de lucht. Het gebeurt elk jaar maar faalt er nooit in me helemaal enthousiast te maken. Het was niet de zonsverduistering, de uitlijning van Mars met Venus of een vallende ster - het was de geleidelijke verlichting Asics Gel lyte 5 Damen van de hemel. Om 5 uur was de lucht niet het gitzwarte dat het is geweest voor, wat lijkt op, levende herinnering. In plaats daarvan was het blauw! Niet helderblauw, maar net blauw genoeg dat het tegen mij zei: "wacht even daar - de lichtavonden zullen hier snel weer zijn".

Zo zag Nike Epic React Flyknit Mujer de lucht afgelopen donderdag om 17.00 uur in mijn kleine hoekje van Londen. Nog een paar weken en het zal licht genoeg zijn om de straten van Zuid-Londen te trotseren om na mijn werk naar huis te rennen. En over negen weken (27 maart) zullen de klokken veranderen en de Britse zomertijd begint - hoera voor het rennen in daglicht en het zien waar je je voeten zet.

Dus mijn boodschap is dit: graaf diep en blijf erbij - de nachten van neon dragen, hondenpoep binnenstappen en struikelen over losse straatstenen zullen snel weer achter de rug zijn! Er is Adidas Nmd Damen licht aan het einde van deze winterse tunnel.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor