Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 36 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

10.06.2019 07:58
aantal van de andere punten Antworten

De dichtheid van uw zoekwoorden Nike Air Max Command Femme is een maatstaf van het aantal keren dat Adidas Tubular Womens u een specifiek zoekwoord gebruikt voor elke 1Nike Air Max 90 Essential Femme 00 woorden op een pagina. Als u 1 van de 100 woorden gebruikt, heeft u een keyworddichtheid van 1%. Hoewel een populaire plug-in voor SEO een groen licht geeft van een sleutelwoorddichtheid van 1,5 tot 2,5, is die plug-in en functie al lang geleden toegevoegd. Tijdens de laatste Panda-algoritme-update zag ik hogere rangschikkingen op pagina's waarop ik de keyworddichtheid van de 2 - 2,5% markeer tot ongeveer 1% of minder op sommige pagina's op mijn eigen websites. Ik heb de kopie ook gewijzigd om meer over de gebruiker te weten en informatief zodat het een probleem kan oplossen. In plaats van de tool te gebruiken om me toestemming te geven voor keyword density, is het oplossen van problemen met duidelijk en nuttig advies (terwijl ik een Adidas Superstar Femme aantal van de andere punten hieronder gebruik), Adidas Ultra Boost Damen wat me helpt betere posities binnen Nike Roshe Run Damende zoekmachines te krijgen.

MINIMALE WOORDTELLEN
Als best practice moeten pagina's minimaal 350 woorden bevatten. Het lijkt er echter op dat het merendeel van de ranglijsten van eerste pagina's voor informatieve pagina's of probleemoplossende zoekopdrachten (blogposts) een veel hoger aantal woorden heeft. Dat betekent niet dat je moet proberen om 2000 woorden per bericht of pagina te schrijven, maar het betekent wel dat je een oplossing voor een probleem grondig moet uitleggen en schrijven op een niveau dat geschikt is voor je lezers.

Een rapport van SerpIQ laat zien dat langere inhoud steeds hoger scoort in de zoekresultaten, met meer dan 2000 woorden het best presteren.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz