Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 38 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

06.06.2019 07:19
deux fois par semaine Antworten

Strakke hamstrings komen heel vaak voor onder hardlopers. Hier zijn enkele tips voor stretching. Ik zou echter willen vermelden dat de meer recente literatuur pleit voor meer actief strekken dan statisch rekken. Met andere woorden, stuiteren en joggen enz., Kunnen u meer losmaken dan het traditionele www.hlidaciteta.cz bereik om uw tenen te strekken. Ik zal zeker een meer wetenschappelijke post krijgen hierover binnenkort!

"Epson's Runsense is het ideale GPS-horloge om me op het goede spoor te houden met realtime gegevens over mijn tempo, hartslag en afstand", aldus Meb Keflezighi, Nike Air Max 1 Mujer Olympisch zilveren medaillewinnaar en winnaar van de Boston Marathon 2014, de eerste Amerikaanse mannelijke kampioen sinds 1983 "Ik gebruik het Runsense GPS-horloge elke dag tijdens mijn training en het is een geweldige metgezel als ik werk aan de Olympische Trials in 2016."

Gebruikers kunnen hun workouts, statistieken en metingen downloaden via de Runsense View-portal van Epson of de mobiele Run Connect-app die beschikbaar is op iOS en Android. Voor een snellere initi?le GPS-verbinding kunnen hardlopers AGPS (Assisted GPS) via de app inschakelen om GPS-satellietgegevens Nike Air Max Motion Damen rechtstreeks naar het horloge te downloaden. Runsense is ook compatibel met populaire mobiele apps zoals MapMyRun, MapMyFitness, MyFitnessPal en Strava.

"Epson heeft technologie?n van wereldklasse gebruikt om een ??aantal ongelooflijk nauwkeurige en innovatieve GPS-hardloophorloges te ontwikkelen", zegt Randy Bergstedt, Group Product Manager, Epson Active. "We zijn er trots op dat we een atleet van Meb Keflezighi's kaliber in ons team hebben, training voor de volgende Olympische Spelen met de Runsense SF-810."

Runner's World heeft een geweldige korte video over het uitvoeren van enkele oefeningen die je kernspieren zullen versterken. Deze zijn heel eenvoudig en moeten na de uitvoering worden uitgevoerd. Het moeilijkste is om te onthouden om ze te doen !! Als iemand van u op mij lijkt, krijg ik liever 5 tot 10 minuten meer Nike Blazer Low Damen tijd om hard te werken.

Zimmerman's linkervoet had hem sinds eind april lastiggevallen en hij had twee van de vorige drie wedstrijden van Washington gemist. Matt den Dekker werd opgeroepen van Triple-A Syracuse om zijn plek te veroveren op de

We snappen het: je houdt van rennen, geen uren spenderen in een sportschool. Maar krachttraining zal je helpen je best te doen. De volgende oefeningen zullen je helpen sterke, krachtige en blessure-resistente spieren te bouwen die je helpen heuvels op te rijden, over de finish sprinten en goed blijven lopen van mijl na mijl. Het beste deel van alles? Deze bewegingen vereisen geen apparatuur, dus u kunt ze overal uitvoeren. Probeer ze twee keer per week in je routine te laten werken op eenvoudige run- of rustdagen.

Nog een voorbeeld van hoe fasciitis planter een epidemie is geworden in onze Nike Air Max Zero Mujer samenleving. Het is duidelijk dat onze activiteiten en schoenen een grote rol spelen in deze invaliderende toestand. Zoals ik veel van mijn pati?nten vertel, is het een verandering van levensstijl die ervoor zorgt dat je voeten zich beter voelen en over deze pijnlijke toestand.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz