Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 47 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

06.06.2019 06:14
Men hvis du ikke er anderledes Antworten

Som jeg diskuterede i mit tidligere indl?g, er 9 Super Tips til Build Authority Online det f?rste skridt til at opbygge din myndighed online, at have en USP, der dr?ber.
Nike Free 5.0 Mujer
If?lge Kissmetrics er USP den faktor eller overvejelse, som en s?lger freml?gger som ?rsagen til, at et produkt eller en tjeneste er forskellig Adidas Tubular Femme fra og bedre end konkurrencen.

Enkelt sagt, det adskiller dig fra resten. Du er n?dt til at skille sig ud p? dit marked, s? folk kunne genkende Nike Air Max 270 Mujer dig som ekspert og ikke en anden guru taler om det samme som andre.

4 grunde du beh?ver at differentiere dig selv fra resten
Her er 4 grunde til at overbevise dig, hvorfor du skal g?re en indsats for at finde ud af, hvordan du er anderledes end andre.

Flere mennesker opdager dig: Med alle de mennesker, der konkurrerer med dig, vil det virke sv?rt for dine l?sere at opdage dig. Men hvis du skiller sig ud fra resten, vil deres arbejde med at finde dig blive lettere.
Hold dig ind i folks sind: Du kan f? hundredvis af bes?gende p? dit websted til pennies Nike Roshe Run Femme p? Facebook. Men hvis du ikke er anderledes, vil de hoppe ud og aldrig vende tilbage ... for evigt.
At have mere forretning: Folk er Nike Air Max Thea Mujerforsigtige med hvem de bruger penge p?. Hvis de ikke kan se dig for at v?re forskellige fra de andre eksperter i din niche, vil de ikke betale dig Nike Cortez Femme s? meget opm?rksomhed.
F? flere henvisninger: N?r du skiller sig ud p? dit marked, og du appellerer til bestemte grupper af mennesker end de andre, vil disse mennesker henvise flere mennesker til dig, hvilket vil forkorte din vej for at g?re forretninger med dem.
Jeg er sikker p? at du ser, hvordan differentiering er virkelig afg?rende.

Kort sagt, hvis du ikke adskiller dig fra dine konkurrenter, vil f?rre mennesker opdage dig + de vil ikke holde sig l?nge. S? du kan ikke g?re forretninger med dem ... og du vil falde kort.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz