Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 26 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

04.06.2019 10:53
assorbimento degli Antworten

De realiteit is dat het idee dat er één ideale loopvorm is, niet zinvol is. We zijn allemaal heel anders, op zoveel verschillende manieren.

Als het gaat om het coachen van Nike Air Max Sequent 2 Womens looptechnieken, is het erg belangrijk dat we alleen kijken naar het implementeren van veranderingen die geschikt zijn gezien de unieke verzameling sterke punten, zwakheden, beperkingsgebieden, mobiliteit, stabiliteit en instabiliteit van het individu. Niet alleen dit, maar we moeten ernaar streven om een ??geschikte techniek te ontwikkelen voor hun gegeven doelen ... Je zou niet per se een 14-uurs Ironman-atleet coachen om op dezelfde manier te rennen als een 1500m High School-baanster!

Ik ben Nike Air Max Classic BW Donna er ook vast van overtuigd dat het duwen van een hardloper om grote veranderingen te maken in de richting van een onrealistische (gepercipieerde) perfecte vorm vaak genoeg is om letsel te veroorzaken. Er is normaal gesproken een mechanische reden waarom we allemaal dezelfde weg banen.

In plaats daarvan zouden we als coaches moeten proberen de hardloper te helpen profiteren van een aantal marginale winsten in hardloopvorm. Dit omvat het verbeteren van individuele elementen van techniek, binnen de eigen fysieke limieten van de atleet.

Het doel op lange termijn kan natuurlijk zijn om deze fysieke grenzen te herdefini?ren. Misschien door het verbeteren van de sterkte van de plantaire flexor, glute-activering, heupextensie ... gaat de lijst verder. Maar op de korte termijn moet elk bewust werk aan het veranderen van de bewegingspatronen Adidas Ultra Boost Womens die de vorm vormen, respecteren wat het lichaam van het individu momenteel wel en niet kan doen.

Ik had vandaag een interessant gesprek met een bekende en gerespecteerde cross country en track coach. Terwijl we veel onderwerpen bespraken, waren de hersteldagen mijn grootste aandacht. Hoe snel moet je gaan? Hij bracht een interessant punt naar voren. Hoewel we langzamer zouden moeten lopen, is het belangrijk dat we niet te lang vertragen. Waarom? Omdat het onze cadans, vorm en loopstijl kan veranderen. Iets dat bijna een tweede natuur zou moeten worden en zeer comfortabel zou zijn. Als iemand te lang vertraagt ??en zijn cadans vermindert, kan dit waarschijnlijk schadelijk zijn.

Hoeveel zou u dan moeten vertragen, is de vraag. Ik ben er vast van overtuigd dat ik naar je lichaam moet luisteren. We bespraken de vaardigheid om Nike Air Max Motion Mujer een ??gesprek voort te zetten. Hoe lang moet dit gesprek zijn? Dit is een omstreden onderwerp. Sommigen zullen zeggen dat je volledige zinnen moet kunnen spreken. Anderen zeggen dat je nog steeds een adem moet nemen om aan te tonen dat je jezelf inspant. Een hartslagmonitor kan u helpen als u moeite heeft om te snel of te langzaam te rennen bij herstelacties. Je hartslag zal vari?ren, afhankelijk van je leeftijd, maar een vuistregel is om deze op 180-jarige leeftijd te houden voor een Adidas Gazelle Dames herstelrun

Denk hier eens over na de volgende keer dat je op pad gaat voor een eenvoudige vlucht. Houd je cadans in stand, maar ga toch niet te hard en zie hoe het voelt.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz