Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 31 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

21.05.2019 10:24
mist en heb je een heel Antworten

Terug naar dat zwarte ijs dat op de loer ligt. Het is er nog steeds. Hetzelfde geldt voor de natte sneeuw, sneeuw, modder en 33 graden regen. De winter is een beer, en al het hopen, wensen en dissen zal het niet snel doen verdwijnen (en als je in Phoenix, Arizona Nike Blazer Low Mujer woont, is het nu niet het moment om te vertellen hoe geweldig je januari is - we zal in juli met je praten).

Maar nu ben je gewapend met een doel. Je wilt 25 minuten breken in de 5K. Je wilt je eerste marathon lopen in april. Je wilt vier keer per week hardlopen om 15 kilo af te vallen voor juli. Doelen zijn motiverend en opwindend. U wilt dat het gebeurt, en u bent bereid om uw routine te veranderen om de nodige tijd en energie op te nemen om ervoor te zorgen dat het gebeurt. Maar dat zwarte ijs smelt niet.

Er zit nog steeds één pijl in je pijlkoker, en die is belangrijk om te gebruiken als je uit het raam kijkt en ziet dat de winter nog steeds de touwtjes in handen heeft - het verhaal van je leven. Acties en gebeurtenissen zijn immers niet inherent goed of slecht. Het is wat we onszelf en anderen vertellen die bepalen Asics Gel Lyte 5 Damen hoe we elke actie bekijken.

Dit is het moment om je verhaal te veranderen. In plaats van tegen jezelf te zeggen: "Als ik in de sneeuw ren ..." verander het in "Als ik in de sneeuw ren ..." Zo'n kleine semantische verandering lijkt misschien zinloos, maar het verwijderen van het element van keuze is enorm als het gaat om het overwinnen van obstakels . Gebruik deze bevestiging lang genoeg en het antwoord wordt automatisch.

Volgens Saucony's Freedom Track Club (FTC) -coach, Tim Broe, biedt training met een partner of groep motivatie en een gids, zodat je je inspanningsniveau beter kunt meten. "Zelfs Olympi?rs en olympische hoopvolle hardlopers lijden af ??en toe een gebrek aan motivatie", zegt Broe. "Het is gewoon de menselijke natuur en niets om je voor te schamen."

Hij zegt dat het op groepstherapie lijkt; niemand wil de ander Nike Tanjun Damen teleurstellen.

Trainen wordt nog moeilijker als het donker, koud en winderig is. Een partner of groep ontmoeten tijdens de korte winterdagen helpt u dus om verantwoording af te leggen. Omdat iedereen immers een teamplayer wil zijn.

We gingen zitten met Broe en de nieuwste FTC-leden, Carly Muscaro (een divisie III nationaal kampioen en All-American in de 400 die professioneel overstapt op de 800), en Jonathan Green (een divisie I All-American in het veld en de 10K), om te praten over hard werken en samenwerken met een team:

Mijn favoriete ding over het harde werk is dat het karakter opbouwt. Ik zou niet de persoon zijn die ik nu ben zonder alles te doorlopen wat ik heb meegemaakt met training. Sinds ik begon met hardlopen, ben ik zelfverzekerder, gepassioneerd en vastberadener geworden in mijn dagelijks leven.

JG: Mijn Nike Air Max 90 Femme Blanche favoriete ding over het harde werk dat nodig is om te concurreren is dat het soms voelt alsof je in de mist bent en je niet kunt zeggen waar je bent of waar je naartoe gaat - je doet het gewoon omdat je vertrouwt jouw training. Plotseling, bijna in een oogwenk, ben je uit de mist en heb je een heel goede conditie. Het type vorm waar je voelt dat je alles kunt doen, loopt moeiteloos voelen, harde workouts voelen als een leuk klein spel. Het was iets waarvan je niet zeker was dat het er was, maar je moest gewoon doorgaan met hard werken om dat fitnessniveau te bereiken. Dit betekent dat ik met andere dingen in mijn leven geduldiger kan zijn, omdat ik weet dat ik soms niet zeker weet waar de dingen naartoe gaan, maar ik kan een beetje langer wachten en alles zal zijn plaats vinden.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz