Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 45 mal aufgerufen
 News
Banning Offline

20.05.2019 11:12
telkens in een lus van een halve mijl Antworten

Hoewel het een uitdaging kan zijn om grote vreugde te vinden in het lopen op een koude en bewolkte dag, kan een eenvoudige verschuiving in houding het verschil maken. In plaats van iets dat je moet doen, werk eraan om te rennen als iets dat je moet doen. Op dagen dat hardlopen meer als een slog lijkt, overweeg dan om een ??hardloopmaatje te werven die je aan het lachen maakt of een nieuwe route probeert te proberen waar je enthousiast over bent geweest.

Evalueer je innerlijke verhaal. We zijn vaak zo druk dat we het contact verliezen met wat er in onze hoofden gebeurt. Vooral in deze tijd van het jaar zijn er negatieve gedachten in overvloed: "Ik haat het om in de kou te lopen", "Ik ben zo uit vorm," "Ik zal dit seizoen nooit mijn doelen bereiken. Ik kan net zo goed binnen blijven. '

De eerste stap om dat script om te draaien is om het type Nike Internationalist Femme zelfpraat te identificeren dat door je hoofd gaat. Als je vindt dat je innerlijke verhaal negatief of zelfkritiek is, kan het nuttig zijn om meer doelgericht te worden over het mentale gebabbel dat je koestert.

Er is aangetoond dat positieve self-talk zowel motivatie als prestaties bevordert, maar het is niet altijd gemakkelijk om vast te stellen. Dit vereist gewoon dat je meer bewust bent van het inchecken met de gedachten in je hoofd. Stel uzelf de vraag: "Is dit een productieve manier om te denken?" Het identificeren van onbehulpzame en schadelijke denkwijzen kan u helpen om te buigen naar positievere en productievere denkwijzen die u zullen helpen genieten van hardlopen en die u gemotiveerd houden om te trainen.

Meng dingen. Variatie in training is een belangrijk onderdeel van het strijden tegen fysieke plateaus en mentale Nike Air Max 270 Womens lethargie. Onderzoek wijst uit dat mensen niet alleen meer genieten van bewegen als hun training gevarieerd is, maar dat ze ook prestatieverbeteringen zien.

Probeer verschillende workouts uit te voeren als je een sleur hebt. Hardlopers laten de snelheid tijdens de wintermaanden vaak langs de kant lopen, dus spring een tijdje op een loopband of zoek een overdekt parcours waar je wat snelheidsoefeningen kunt doen. Of als u echt op zoek bent naar een andere omgeving, probeer dan baantjes te zwemmen in het zwembad of een paar uur te boeken in een sportschool met klimrek. Het werken met verschillende spieren en energiesystemen is goed voor je conditie en zorgt ervoor dat de training niet stagneert.

Een vriend bellen. Onderzoek wijst uit dat gezonde gewoonten besmettelijk zijn. Omring jezelf met gelijkgestemde mensen - een echtgenoot die Adidas Zx Flux Mujer je training ondersteunt of elke week een actieve groep ontmoet - en je bent klaar voor voortdurende motivatie tijdens de wintermaanden. Bovendien kan het hebben van een lopende buddy of een team dat je verwacht tijdens een training een lange weg afleggen om je verantwoordelijk te houden. Om nog maar te zwijgen over het feit dat hardlopen met een groep meestal veel leuker is.

Van Mackenzie L. Havey. Mackenzie Havey (née Lobby) schrijft over duursporten, geest / lichaam gezondheid en welzijn, en avontuurlijke reizen. Haar werk is verschenen in Runner's World, SELF, Triathlete, TheAtlantic.com, ESPN.com, de Star Tribune en elders. Naast het voltooien van 14 marathons en een Ironman-triatlon, is ze een Amerikaanse Track & Field-gecertificeerde coach, een instructeur in het Physical Activity Program in de School of Kinesiology van Nike Free Run 3 Mujer de Universiteit van Minnesota, en heeft ze een training gevolgd in op mindfulness gebaseerde stressreductie .

Ik hoorde over het programma via de fitnessstudio die ik op dat moment bezat. Ik ontmoette toen veel dames, en een van hen vertelde me over de organisatie. Er startte een lokaal hoofdstuk op en dames kwamen elkaar op een wandeling of rennen en moedigden elkaar aan.

Ik begon omstreeks 5 uur naar een van de locaties te gaan, wat een worsteling voor mij was omdat ik er niet van hou om zo vroeg op te staan. Ik en drie van mijn andere vrienden waren het. We motiveerden elkaar en zouden naar Alabama A & M rijden om te rennen of te lopen. We hebben het ongeveer zes maanden of langer consequent gedaan.

In het midden moest een van de dames aftreden als de leider van de rennen. In 2015 werd ik een alternatieve renner, en uiteindelijk Adidas Zx 750 Mens werd ik de snelste leider. Toen moest de plaatselijke ambassadeur aftreden. Ik besloot om mijn aanvraag in te dienen, want als er hier geen ambassadeur was, zou er geen programma in Huntsville zijn. Ik besefte dat het een geweldige organisatie was, en we hebben het hier echt nodig.

Waarom is de organisatie zo belangrijk voor jou?
Er is een hoge mate van obesitas in Huntsville. Er is een probleem met mensen die niet genoeg bewegen. Deze community moet zien hoe belangrijk het is om in beweging te komen, of het nu gaat om wandelen, rennen, gewichtheffen of gezond eten.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz